Essentials of Marketing; Jim Blythe; 2000
Essentials of Marketing; Jim Blythe; 2000

Essentials of Marketing Upplaga 2

av Jim Blythe

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780273646679
  • Sidor: 304 st
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This introductory textbook covers all aspects of marketing from the development of the marketing concept through consumer behaviour, segmentation, targeting and positioning to branding and pricing strategies. It is written in a clear and lively style, ideal for all students of marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Essentials of Marketing (2000)

I oktober 2000 släpptes boken Essentials of Marketing skriven av Jim Blythe. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 304 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times/ Prentice Hall.

Köp boken Essentials of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Essentials of Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Blythe, J. (2000). Essentials of Marketing. 2:a uppl. Financial Times/ Prentice Hall.

Oxford

Blythe, Jim, Essentials of Marketing, 2 uppl. (Financial Times/ Prentice Hall, 2000).

APA

Blythe, J. (2000). Essentials of Marketing (2:a uppl.). Financial Times/ Prentice Hall.

Vancouver

Blythe J. Essentials of Marketing. 2:a uppl. Financial Times/ Prentice Hall; 2000.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.