En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330; Åsa Thelander; 2002
En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330; Åsa Thelander; 2002

En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330

av Åsa Thelander

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789172671256
  • Sidor: 216 st
  • Förlag: Sociologiska institutionen
  • Språk: Svenska

Om boken

2002 släpptes boken En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330 skriven av Åsa Thelander. Den är skriven på svenska och består av 216 sidor. Förlaget bakom boken är Sociologiska institutionen.

Köp boken En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330

Harvard

Thelander, Å. (2002). En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330. Sociologiska institutionen.

Oxford

Thelander, Åsa, En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330 (Sociologiska institutionen, 2002).

APA

Thelander, Å. (2002). En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330. Sociologiska institutionen.

Vancouver

Thelander Å. En resa till naturen på reklamens villkorVolym 4 av Lund studies in media and communication, ISSN 1104-4330. Sociologiska institutionen; 2002.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.