E-Mail Marketing For Dummies; John Arnold; 2011
E-Mail Marketing For Dummies; John Arnold; 2011

E-Mail Marketing For Dummies Upplaga 1

av John Arnold

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780470947678
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Updated to reflect the hottest new trends, technologies, and strategies! Much has happened in e–mail marketing since the first edition of this book appeared in 2007. With the dramatic rise of social media and mobile devices, there are more ways than ever to target campaigns and maximize your e–mail marketing dollars. The new edition of this helpful book is full of practical advice, whether you?re an enterprise–level marketer using a third–party e–mail marketing company or small business owner handling everything yourself. Helps you map out an e–mail marketing strategy with reachable objectives Simplifies the process of list–building, message–creation, and results–tracking Offers legal guidance, so you stay compliant with anti–spam laws Shows you how to deliver your message and incorporate social media Explains how to track and interpret results Includes the top ten things you should not put in your messages, and much more Get more out of your e–mail marketing campaigns with this easy–to–follow guide.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om E-Mail Marketing For Dummies (2011)

I april 2011 släpptes boken E-Mail Marketing For Dummies skriven av John Arnold. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken E-Mail Marketing For Dummies på Studentapan och spara pengar.

Referera till E-Mail Marketing For Dummies (Upplaga 1)

Harvard

Arnold, J. (2011). E-Mail Marketing For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Arnold, John, E-Mail Marketing For Dummies, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2011).

APA

Arnold, J. (2011). E-Mail Marketing For Dummies (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Arnold J. E-Mail Marketing For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2011.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.