Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser; Maria Langen, Lisen Almgren; 2009
Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser; Maria Langen, Lisen Almgren; 2009

Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatserUpplaga 1

av Maria Langen, Lisen Almgren

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789170053412
  • Sidor: 148 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Internet är idag en viktig kommunikations-, marknads- och försäljningskanal för företag och organisationer. Webbplatsen blir ett strategiskt verktyg och en viktig del av företagets organisation. Men för att få maximal effekt av sin webbplats krävs mycket tankeverksamhet och arbete, och även ett starkt ledarskap. Läs mer Hur ser den bästa webbplatsen ut för ditt företag? Hur skapar ni er ”drömwebb” som är lätt att använda, billig i drift och till nytta för hela verksamheten? Boken innehåller berättelser och intervjuer från 20 företag och organisationer som generöst delar med sig av sina erfarenheter av arbetet med sina webbplatser. Exempel på företag och organisationer är Volvo, Riksdagen, Djurens rätt, Vin & Sprit och Adressändring. Det krävs inga tekniska förkunskaper eller krånglig terminologi för att läsa boken. Den vänder sig till chefer, kommunikatörer, informatörer, strateger och alla som arbetar med att förbättra webbplatsen. Författarna har många års erfarenheter av kommunikations- och webbutveckling. Om författarna Maria Langen är en av ägarna till konsultföretaget Sverredal & Langen AB som arbetar med kommunikations- och webbutveckling. Maria har tidigare gett ut Drömwebben. Lisen Almgren är kommunikationskonsult och arbetar främst med inriktning på webb och områdena varumärke, design och innehåll.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser (2009)

I oktober 2009 släpptes boken Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser skriven av Maria Langen, Lisen Almgren. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 148 sidor djupgående information om data. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser (Upplaga 1)

Harvard

Langen, M. & Almgren, L. (2009). Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Langen, Maria & Almgren, Lisen, Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser, 1 uppl. (Liber, 2009).

APA

Langen, M., & Almgren, L. (2009). Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Langen M, Almgren L. Drömwebben 2.0 - 20 exempel på hur svenska företag arbetar med sina webbplatser. 1:a uppl. Liber; 2009.