Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI; Marjolein Visser; 2022
Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI; Marjolein Visser; 2022

Digital marketing fundamentals : from strategy to ROIUpplaga 2

av Marjolein Visser

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9789001749842
  • Sidor: 650 st
  • Förlag: Noordhoff
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Digital Marketing Fundamentals är den första fullfjädrade läroboken om digital marknadsföring som täcker hela marknadsföringsprocessen. Såväl den vetenskapliga teorin bakom digital marknadsföring som tekniker och media diskuteras. Digital Marketing Fundamentals är lättläst och innehåller många internationella exempel och case. Den nederländska versionen av denna bok (Basisboek Online Marketing) har blivit en standardutgåva i Nederländerna.


I denna bok behandlas alla relevanta aspekter av digital marknadsföring: strategiska aspekter, marknadsundersökningar, produktutveckling och realisering, branding, kundanskaffning, kundlojalitet och orderhantering. I boken behandlas även effektiva webbplatser och appar, digital analys samt planering och organisation. Tillämpningen av sociala medier och mobil kommunikation integreras sömlöst i ämnena.


Digital Marketing Fundamentals är mycket lämplig för handels- och managementkurser inom högre utbildning och även för yrkesverksamma inom digital marknadsföring.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI (2022)

2022 släpptes boken Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI skriven av Marjolein Visser. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 650 sidor. Förlaget bakom boken är Noordhoff.

Köp boken Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI på Studentapan och spara uppåt 38% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI (Upplaga 2)

Harvard

Visser, M. (2022). Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI. 2:a uppl. Noordhoff.

Oxford

Visser, Marjolein, Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI, 2 uppl. (Noordhoff, 2022).

APA

Visser, M. (2022). Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI (2:a uppl.). Noordhoff.

Vancouver

Visser M. Digital marketing fundamentals : from strategy to ROI. 2:a uppl. Noordhoff; 2022.

Alla upplagor