Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Eva M. Johansson; 2016
Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Eva M. Johansson; 2016

Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

av Eva M. Johansson

  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789173468916
  • Sidor: 315 st
  • Förlag: Acta universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

2016 släpptes boken Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 skriven av Eva M. Johansson. Den är skriven på svenska och består av 315 sidor. Förlaget bakom boken är Acta universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

Harvard

Johansson, E. M. (2016). Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Johansson, Eva M., Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (Acta universitatis Gothoburgensis, 2016).

APA

Johansson, E. M. (2016). Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Johansson EM. Det motsägelsefulla bedömningsuppdraget: en etnografisk studie om bedömning i förskolekontextVolym 391 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta universitatis Gothoburgensis; 2016.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.