Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur; Max Söderpalm; 2009
Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur; Max Söderpalm; 2009

Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunkturUpplaga 1

av Max Söderpalm

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789186077082
  • Förlag: Soderpalm Publishing
  • Format: Audio-CD
  • Språk: Svenska

Om boken

Vill du bli vinnaren som tar marknad när andra säljare tappar gnistan? Vill du bli säljaren som tänker positivt, förkortar säljprocessen och ser ditt arbete ur ett nytt perspektiv? Hur skriver du branschens bästa säljpresentation? Hur gör du när du hittar din säljspeed? Hur får du kunderna att ta snabbare beslut trots att marknaden är svag? Hur kan din egen inspirationsplan hjälpa dig att tänka positivt, fast allt som står i tidningarna är svart? Det är i backarna man rycker svarar på dessa och många andra frågor. Följ inspirationspunkterna. Du kommer att öka din försäljning trots att marknaden går ner. Och du - tänk om dina konkurrenter lyssnar på den här boken och inte du. Vågar du riskera det?

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur (2009)

I januari 2009 släpptes boken Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur skriven av Max Söderpalm. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Soderpalm Publishing.

Köp boken Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur på Studentapan och spara uppåt 25% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur (Upplaga 1)

Harvard

Söderpalm, M. (2009). Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur. 1:a uppl. Soderpalm Publishing.

Oxford

Söderpalm, Max, Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur, 1 uppl. (Soderpalm Publishing, 2009).

APA

Söderpalm, M. (2009). Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur (1:a uppl.). Soderpalm Publishing.

Vancouver

Söderpalm M. Det är i backarna man rycker : hur du ökar försäljningen i lågkunjunktur. 1:a uppl. Soderpalm Publishing; 2009.