De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället; Lars Torsten Eriksson; 2001
De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället; Lars Torsten Eriksson; 2001

De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället

av Lars Torsten Eriksson

  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9789163113178
  • Sidor: 132 st
  • Förlag: Zink media
  • Språk: Svenska

Om boken

2001 släpptes boken De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället skriven av Lars Torsten Eriksson. Den är skriven på svenska och består av 132 sidor. Förlaget bakom boken är Zink media.

Köp boken De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället

Harvard

Eriksson, L. T. (2001). De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället. Zink media.

Oxford

Eriksson, Lars Torsten, De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället (Zink media, 2001).

APA

Eriksson, L. T. (2001). De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället. Zink media.

Vancouver

Eriksson LT. De nya affärsmodellerna: att skapa och utvärdera affärslösningar i informationssamhället. Zink media; 2001.

Köp boken

115 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!