Corporate Innovation: Marketing and Strategy; Gordon R. Foxall; 1984
Corporate Innovation: Marketing and Strategy; Gordon R. Foxall; 1984

Corporate Innovation: Marketing and Strategy

av Gordon R. Foxall

  • Utgiven: 1984
  • ISBN: 9780709910473
  • Sidor: 276 st
  • Förlag: Croom Helm
  • Språk: Engelska

Om boken

1984 släpptes boken Corporate Innovation: Marketing and Strategy skriven av Gordon R. Foxall. Den är skriven på engelska och består av 276 sidor. Förlaget bakom boken är Croom Helm.

Köp boken Corporate Innovation: Marketing and Strategy på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Corporate Innovation: Marketing and Strategy

Harvard

Foxall, G. R. (1984). Corporate Innovation: Marketing and Strategy. Croom Helm.

Oxford

Foxall, Gordon R., Corporate Innovation: Marketing and Strategy (Croom Helm, 1984).

APA

Foxall, G. R. (1984). Corporate Innovation: Marketing and Strategy. Croom Helm.

Vancouver

Foxall GR. Corporate Innovation: Marketing and Strategy. Croom Helm; 1984.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.