Consumer behaviour : a European outlook; Leon G Schiffman; 2008
Consumer behaviour : a European outlook; Leon G Schiffman; 2008

Consumer behaviour : a European outlookUpplaga 1

av Leon G Schiffman

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780273704010
  • Sidor: 494 st
  • Förlag: Prentice Hall/Financial Times
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

This new European perspective on Schiffman and Kanuk's classic Consumer Behaviour focuses not only on what consumers buy, but also why they buy, when they buy, where they buy, how they evaluate their purchase, and how they ultimately dispose of it. The text has been thoroughly adapted and revised to reflect European conditions, and shortened to focus attention on critical concepts in consumer behaviour. The authors discuss the effects of family, social class, culture and subculture on the decision-making process, and, by taking a psychological approach, illuminate the ways in which marketers apply the principles of consumer behaviour to the development and implementation of marketing strategies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer behaviour : a European outlook (2008)

2008 släpptes boken Consumer behaviour : a European outlook skriven av Leon G Schiffman. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 494 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall/Financial Times.

Köp boken Consumer behaviour : a European outlook på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Consumer behaviour : a European outlook (Upplaga 1)

Harvard

Schiffman, L. G. (2008). Consumer behaviour : a European outlook. 1:a uppl. Prentice Hall/Financial Times.

Oxford

Schiffman, Leon G, Consumer behaviour : a European outlook, 1 uppl. (Prentice Hall/Financial Times, 2008).

APA

Schiffman, L. G. (2008). Consumer behaviour : a European outlook (1:a uppl.). Prentice Hall/Financial Times.

Vancouver

Schiffman LG. Consumer behaviour : a European outlook. 1:a uppl. Prentice Hall/Financial Times; 2008.