Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2019
Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2019

Consumer behaviorUpplaga 12

av Leon G. Schiffman

  • Upplaga: 12e upplagan
  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9781292269245
  • Sidor: 512 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and graduate courses in consumer behavior. Strategic applications for understanding consumer behavior Consumer Behavior, 12th Edition explores how the examination and application of consumer behavior is central to the planning, development, and implementation of successful marketing strategies. With an emphasis on developing a variety of useful skills, this text prepares students for careers in brand management, advertising, and consumer research. The 12th Edition has been significantly updated to address contemporary trends and issues, including the role of new media, technological advances, and recent ethical concerns affecting the industry.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer behavior (2019)

2019 släpptes boken Consumer behavior skriven av Leon G. Schiffman. Det är den 12e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 512 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Consumer behavior på Studentapan och spara uppåt 42% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Consumer behavior (Upplaga 12)

Harvard

Schiffman, L. G. (2019). Consumer behavior. 12:e uppl. Pearson.

Oxford

Schiffman, Leon G., Consumer behavior, 12 uppl. (Pearson, 2019).

APA

Schiffman, L. G. (2019). Consumer behavior (12:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Schiffman LG. Consumer behavior. 12:e uppl. Pearson; 2019.