Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2010
Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2010

Consumer behaviorUpplaga 10

av Leon G. Schiffman

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780137006700
  • Sidor: 600 st
  • Förlag: Pearson Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This is a Pearson Global Edition.  The Pearson Editorial team worked closely with educators around the world to include content especially relevant to students outside the United States. For undergraduate and graduate consumer behavior courses. The text that set the standard for consumer behavior study. Consumer Behavior explores how the examination and application of consumer behavior is central to the planning, development, and implementation of marketing strategies. The tenth edition captures the impact of new media on consumer behavior and focuses on the marketers’ ability to learn more about customers’ purchases in order to implement strategy with greater precision.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer behavior (2010)

2010 släpptes boken Consumer behavior skriven av Leon G. Schiffman. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 600 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Prentice Hall.

Köp boken Consumer behavior på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Consumer behavior (Upplaga 10)

Harvard

Schiffman, L. G. (2010). Consumer behavior. 10:e uppl. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Schiffman, Leon G., Consumer behavior, 10 uppl. (Pearson Prentice Hall, 2010).

APA

Schiffman, L. G. (2010). Consumer behavior (10:e uppl.). Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Schiffman LG. Consumer behavior. 10:e uppl. Pearson Prentice Hall; 2010.