Consumer Behavior; Leon Schiffman; 1994
Consumer Behavior; Leon Schiffman; 1994

Consumer Behavior Upplaga 5

av Leon Schiffman

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9780136690030
  • Sidor: 704 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

The Fifth Edition of this unique text uses a marketing segmentation approach to convey the essence of consumer behavior and to connect psychological, sociocultural, and decision-making aspects of consumer behavior. The authors explain in an integrated fashion what consumer behavior variables are, types and importance of consumer research, and problems in performing research. A vivid writing style motivates student interest.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Behavior (1994)

I mars 1994 släpptes boken Consumer Behavior skriven av Leon Schiffman. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 704 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Consumer Behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer Behavior (Upplaga 5)

Harvard

Schiffman, L. (1994). Consumer Behavior. 5:e uppl. Pearson.

Oxford

Schiffman, Leon, Consumer Behavior, 5 uppl. (Pearson, 1994).

APA

Schiffman, L. (1994). Consumer Behavior (5:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Schiffman L. Consumer Behavior. 5:e uppl. Pearson; 1994.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.