Consumer Behavior; Leon Schiffman; 2006
Consumer Behavior; Leon Schiffman; 2006

Consumer Behavior Upplaga 9

av Leon Schiffman

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780131869608
  • Sidor: 656 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and MBA courses in Consumer Behavior. Consumer Behavior, 9e takes a classic empirical and marketing segmentation approach that helps students learn consumer behavior.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Behavior (2006)

I februari 2006 släpptes boken Consumer Behavior skriven av Leon Schiffman. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 656 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Consumer Behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer Behavior (Upplaga 9)

Harvard

Schiffman, L. (2006). Consumer Behavior. 9:e uppl. Pearson.

Oxford

Schiffman, Leon, Consumer Behavior, 9 uppl. (Pearson, 2006).

APA

Schiffman, L. (2006). Consumer Behavior (9:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Schiffman L. Consumer Behavior. 9:e uppl. Pearson; 2006.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.