Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 1994
Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 1994

Consumer behavior Upplaga 5

av Leon G. Schiffman

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9780130821904
  • Förlag: Prentice-Hall International
  • Språk: Engelska

Om boken

1994 släpptes boken Consumer behavior skriven av Leon G. Schiffman. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall International.

Köp boken Consumer behavior på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Consumer behavior (Upplaga 5)

Harvard

Schiffman, L. G. (1994). Consumer behavior. 5:e uppl. Prentice-Hall International.

Oxford

Schiffman, Leon G., Consumer behavior, 5 uppl. (Prentice-Hall International, 1994).

APA

Schiffman, L. G. (1994). Consumer behavior (5:e uppl.). Prentice-Hall International.

Vancouver

Schiffman LG. Consumer behavior. 5:e uppl. Prentice-Hall International; 1994.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.