Consumer Behavior; Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk; 2003
Consumer Behavior; Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk; 2003

Consumer Behavior Upplaga 8

av Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780130491756
  • Sidor: 688 st
  • Förlag: PEARSON EDUCATION LIMITED
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate or first year MBA students. This revision retains the market segmentation approach that has set the standard for consumer behavior study through seven editions. The new edition focuses on how the internet has changed the way people obtain information about potential purchases. This edition now includes numerous mini-cases.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Behavior (2003)

I april 2003 släpptes boken Consumer Behavior skriven av Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 688 sidor. Förlaget bakom boken är PEARSON EDUCATION LIMITED.

Köp boken Consumer Behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer Behavior (Upplaga 8)

Harvard

Schiffman, L. G. & Kanuk, L. L. (2003). Consumer Behavior. 8:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED.

Oxford

Schiffman, Leon G. & Kanuk, Leslie Lazar, Consumer Behavior, 8 uppl. (PEARSON EDUCATION LIMITED, 2003).

APA

Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2003). Consumer Behavior (8:e uppl.). PEARSON EDUCATION LIMITED.

Vancouver

Schiffman LG, Kanuk LL. Consumer Behavior. 8:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED; 2003.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.