Business to Business; Michael Hutt, Thomas W. Speh; 2007
Business to Business; Michael Hutt, Thomas W. Speh; 2007

Business to Business Upplaga 9

av Michael Hutt, Thomas W. Speh

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780324361049
  • Sidor: 688 st
  • Förlag: Thomson/South-Western
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Providing the most current and complete treatment of business-to-business marketing, this comprehensive market leader captures and integrates the latest developments in market analysis, relationship management, supply chain management, marketing strategy development, and electronic commerce. Popular in both the United States and Europe since its first edition, the text provides expanded treatment of relationship strategies, the technology adoption life cycle, strategy formulation in high-tech industries, new product and service development for business markets, and Internet strategies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business to Business (2007)

2007 släpptes boken Business to Business skriven av Michael Hutt, Thomas W. Speh. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 688 sidor. Förlaget bakom boken är Thomson/South-Western.

Köp boken Business to Business på Studentapan och spara pengar.

Referera till Business to Business (Upplaga 9)

Harvard

Hutt, M. & Speh, T. W. (2007). Business to Business. 9:e uppl. Thomson/South-Western.

Oxford

Hutt, Michael & Speh, Thomas W., Business to Business, 9 uppl. (Thomson/South-Western, 2007).

APA

Hutt, M., & Speh, T. W. (2007). Business to Business (9:e uppl.). Thomson/South-Western.

Vancouver

Hutt M, Speh TW. Business to Business. 9:e uppl. Thomson/South-Western; 2007.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.