Business Statistics: For Contemporary Decision Making; Ken Black; 2014
Business Statistics: For Contemporary Decision Making; Ken Black; 2014

Business Statistics: For Contemporary Decision Making Upplaga 1

av Ken Black

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9781118494769
  • Sidor: 880 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Business Statistics: For Contemporary Decision Making, 8th Edition continues the tradition of presenting and explaining the wonders of business statistics through the use of clear, complete, student-friendly pedagogy. Becuase practice is such an essential part of understanding Business Statistics, lkfhslkjfsaf's Robust bank of questions offer readers a solution for success in the course. Ken Black'stext equips readers with the quantitative decision-making skills and analysis techniques you need to make smart decisions based on real-world data.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business Statistics: For Contemporary Decision Making (2014)

I februari 2014 släpptes boken Business Statistics: For Contemporary Decision Making skriven av Ken Black. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 880 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Business Statistics: For Contemporary Decision Making på Studentapan och spara pengar.

Referera till Business Statistics: For Contemporary Decision Making (Upplaga 1)

Harvard

Black, K. (2014). Business Statistics: For Contemporary Decision Making. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Black, Ken, Business Statistics: For Contemporary Decision Making, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2014).

APA

Black, K. (2014). Business Statistics: For Contemporary Decision Making (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Black K. Business Statistics: For Contemporary Decision Making. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2014.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.