Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets; Michael D. Hutt; 2001
Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets; Michael D. Hutt; 2001

Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets Upplaga 7

av Michael D. Hutt

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780030291791
  • Förlag: Fort Worth, Tex. Harcourt
  • Språk: Engelska

Om boken

2001 släpptes boken Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets skriven av Michael D. Hutt. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Fort Worth, Tex. Harcourt.

Köp boken Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets (Upplaga 7)

Harvard

Hutt, M. D. (2001). Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets. 7:e uppl. Fort Worth, Tex. Harcourt.

Oxford

Hutt, Michael D., Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets, 7 uppl. (Fort Worth, Tex. Harcourt, 2001).

APA

Hutt, M. D. (2001). Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets (7:e uppl.). Fort Worth, Tex. Harcourt.

Vancouver

Hutt MD. Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets. 7:e uppl. Fort Worth, Tex. Harcourt; 2001.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.