Bus Marketing Management 9e; Michael D. Hutt, Thomas W. Speh; 2006
Bus Marketing Management 9e; Michael D. Hutt, Thomas W. Speh; 2006

Bus Marketing Management 9e Upplaga 9

av Michael D. Hutt, Thomas W. Speh

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780324316858
  • Sidor: 658 st
  • Förlag: South-Western
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Emerging trends are changing today's business marketing. Are you ready to compete? BUSINESS MARKETING MANAGEMENT takes you inside the world of business marketing experts, showing you what you need to know to be successful. The textbook highlights the similarities between consumer goods and business-to-business marketing; presents a managerial rather than a descriptive treatment of business marketing; and reflects the growing body of literature and emerging trends in business marketing practice. Each chapter provides an overview, key concepts, and a summary to make it easy to review for tests.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Bus Marketing Management 9e (2006)

I juni 2006 släpptes boken Bus Marketing Management 9e skriven av Michael D. Hutt, Thomas W. Speh. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 658 sidor. Förlaget bakom boken är South-Western.

Köp boken Bus Marketing Management 9e på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Bus Marketing Management 9e (Upplaga 9)

Harvard

Hutt, M. D. & Speh, T. W. (2006). Bus Marketing Management 9e. 9:e uppl. South-Western.

Oxford

Hutt, Michael D. & Speh, Thomas W., Bus Marketing Management 9e, 9 uppl. (South-Western, 2006).

APA

Hutt, M. D., & Speh, T. W. (2006). Bus Marketing Management 9e (9:e uppl.). South-Western.

Vancouver

Hutt MD, Speh TW. Bus Marketing Management 9e. 9:e uppl. South-Western; 2006.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.