Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen; Per Robert Öhlin; 2006
Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen; Per Robert Öhlin; 2006

Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen

av Per Robert Öhlin

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789188748867
  • Sidor: 270 st
  • Förlag: Modernista
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen Forrest Gump är den direkta motsatsen till affärsvärldens James Bond, och tydliga tecken pekar på att han är urtypen för den nya marknadsföraren. Per Öhlin har skrivit en passionerad bok om varumärken och livet, inspirerad av en efterbliven filmkaraktär. Varumärken handlar mer än någonsin om människor, inte saker. Människor som söker mening och förankring i en ny värld - det fyrkantiga industrisamhället har övergått i ett mer subjektivt relationssamhälle. Pröva tanken. Forrest Gump, brand manager. Vem är bättre lämpad att lära oss att förändra, att skapa, att känna, att leva livet och bli unga på nytt?

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen (2006)

I maj 2006 släpptes boken Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen skriven av Per Robert Öhlin. Den är skriven på svenska och består av 270 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Modernista.

Köp boken Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen på Studentapan och spara pengar.

Referera till Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen

Harvard

Öhlin, P. R. (2006). Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen. Modernista.

Oxford

Öhlin, Per Robert, Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen (Modernista, 2006).

APA

Öhlin, P. R. (2006). Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen. Modernista.

Vancouver

Öhlin PR. Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen. Modernista; 2006.

Köp boken

279 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!