Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna; Göran Lind, Erik Lundbom, Gunilla Ström; 2004
1 säljare

Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna Upplaga 1

av Göran Lind, Erik Lundbom, Gunilla Ström
Det finns de som tycker att ingen publicitet är bra publicitet, och som känner sig osäkra i mötet med journalister och som tycker att reportrarna alltid ringer vid fel tillfälle. Men efter att ha läst den här boken har dessa förhoppningsvis ändrat uppfattning!

All publicitet är inte bra publicitet, men i en tid när trovärdighet blir allt viktigare för såväl företag som organisationer måste man synas också utanför annonssidorna.

Boken Bra publicitet är gjord för alla som på något sätt arbetar med pr-frågor, och det är fler än man ofta tror. Här får läsaren förklarat betydelsen av en mediestrategi, men också vikten av att utvärdera publiciteten. Efter att ha läst boken ska läsaren känna sig trygg i mötet med en reporter och bli mer aktiv gentemot medierna.

GÖRAN LIND arbetar som pr-konsult på Havanna PR och har en bakgrund som ekonomijournalist.

ERIK LUNDBOM är projektledare och senioranalytiker på Observer Sverige.

GUNILLA STRÖM är publicitetsanalytiker på Observer Sverige och arbetar som projektledare med näringslivskunder och internationell publicitet.
Det finns de som tycker att ingen publicitet är bra publicitet, och som känner sig osäkra i mötet med journalister och som tycker att reportrarna alltid ringer vid fel tillfälle. Men efter att ha läst den här boken har dessa förhoppningsvis ändrat uppfattning!

All publicitet är inte bra publicitet, men i en tid när trovärdighet blir allt viktigare för såväl företag som organisationer måste man synas också utanför annonssidorna.

Boken Bra publicitet är gjord för alla som på något sätt arbetar med pr-frågor, och det är fler än man ofta tror. Här får läsaren förklarat betydelsen av en mediestrategi, men också vikten av att utvärdera publiciteten. Efter att ha läst boken ska läsaren känna sig trygg i mötet med en reporter och bli mer aktiv gentemot medierna.

GÖRAN LIND arbetar som pr-konsult på Havanna PR och har en bakgrund som ekonomijournalist.

ERIK LUNDBOM är projektledare och senioranalytiker på Observer Sverige.

GUNILLA STRÖM är publicitetsanalytiker på Observer Sverige och arbetar som projektledare med näringslivskunder och internationell publicitet.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789189617834
Förlag: Ekerlids
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 174 st
Det finns de som tycker att ingen publicitet är bra publicitet, och som känner sig osäkra i mötet med journalister och som tycker att reportrarna alltid ringer vid fel tillfälle. Men efter att ha läst den här boken har dessa förhoppningsvis ändrat uppfattning!

All publicitet är inte bra publicitet, men i en tid när trovärdighet blir allt viktigare för såväl företag som organisationer måste man synas också utanför annonssidorna.

Boken Bra publicitet är gjord för alla som på något sätt arbetar med pr-frågor, och det är fler än man ofta tror. Här får läsaren förklarat betydelsen av en mediestrategi, men också vikten av att utvärdera publiciteten. Efter att ha läst boken ska läsaren känna sig trygg i mötet med en reporter och bli mer aktiv gentemot medierna.

GÖRAN LIND arbetar som pr-konsult på Havanna PR och har en bakgrund som ekonomijournalist.

ERIK LUNDBOM är projektledare och senioranalytiker på Observer Sverige.

GUNILLA STRÖM är publicitetsanalytiker på Observer Sverige och arbetar som projektledare med näringslivskunder och internationell publicitet.
Det finns de som tycker att ingen publicitet är bra publicitet, och som känner sig osäkra i mötet med journalister och som tycker att reportrarna alltid ringer vid fel tillfälle. Men efter att ha läst den här boken har dessa förhoppningsvis ändrat uppfattning!

All publicitet är inte bra publicitet, men i en tid när trovärdighet blir allt viktigare för såväl företag som organisationer måste man synas också utanför annonssidorna.

Boken Bra publicitet är gjord för alla som på något sätt arbetar med pr-frågor, och det är fler än man ofta tror. Här får läsaren förklarat betydelsen av en mediestrategi, men också vikten av att utvärdera publiciteten. Efter att ha läst boken ska läsaren känna sig trygg i mötet med en reporter och bli mer aktiv gentemot medierna.

GÖRAN LIND arbetar som pr-konsult på Havanna PR och har en bakgrund som ekonomijournalist.

ERIK LUNDBOM är projektledare och senioranalytiker på Observer Sverige.

GUNILLA STRÖM är publicitetsanalytiker på Observer Sverige och arbetar som projektledare med näringslivskunder och internationell publicitet.
Begagnad bok
215 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
215 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar