Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna; Göran Lind, Erik Lundbom, Gunilla Ström; 2004
Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna; Göran Lind, Erik Lundbom, Gunilla Ström; 2004

Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna Upplaga 1

av Göran Lind, Erik Lundbom, Gunilla Ström

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789189617834
  • Sidor: 174 st
  • Förlag: Ekerlids
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Det finns de som tycker att ingen publicitet är bra publicitet, och som känner sig osäkra i mötet med journalister och som tycker att reportrarna alltid ringer vid fel tillfälle. Men efter att ha läst den här boken har dessa förhoppningsvis ändrat uppfattning! All publicitet är inte bra publicitet, men i en tid när trovärdighet blir allt viktigare för såväl företag som organisationer måste man synas också utanför annonssidorna. Boken Bra publicitet är gjord för alla som på något sätt arbetar med pr-frågor, och det är fler än man ofta tror. Här får läsaren förklarat betydelsen av en mediestrategi, men också vikten av att utvärdera publiciteten. Efter att ha läst boken ska läsaren känna sig trygg i mötet med en reporter och bli mer aktiv gentemot medierna. GÖRAN LIND arbetar som pr-konsult på Havanna PR och har en bakgrund som ekonomijournalist. ERIK LUNDBOM är projektledare och senioranalytiker på Observer Sverige. GUNILLA STRÖM är publicitetsanalytiker på Observer Sverige och arbetar som projektledare med näringslivskunder och internationell publicitet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna (2004)

I maj 2004 släpptes boken Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna skriven av Göran Lind, Erik Lundbom, Gunilla Ström. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 174 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Ekerlids.

Köp boken Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna på Studentapan och spara pengar.

Referera till Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna (Upplaga 1)

Harvard

Lind, G., Lundbom, E. & Ström, G. (2004). Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna. 1:a uppl. Ekerlids.

Oxford

Lind, Göran, Lundbom, Erik & Ström, Gunilla, Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna, 1 uppl. (Ekerlids, 2004).

APA

Lind, G., Lundbom, E., & Ström, G. (2004). Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna (1:a uppl.). Ekerlids.

Vancouver

Lind G, Lundbom E, Ström G. Bra publicitet! : att förstå och hantera medierna. 1:a uppl. Ekerlids; 2004.

Köp boken

215 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!