Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460; Per Andersson; 2003
Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460; Per Andersson; 2003

Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460

av Per Andersson

3.0 (1)

  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789185128006
  • Sidor: 134 st
  • Förlag: Myndigheten for skolutveckling
  • Språk: Svenska

Om boken

2003 släpptes boken Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460 skriven av Per Andersson. Den är skriven på svenska och består av 134 sidor. Förlaget bakom boken är Myndigheten for skolutveckling.

Köp boken Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460

Harvard

Andersson, P. (2003). Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460. Myndigheten for skolutveckling.

Oxford

Andersson, Per, Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460 (Myndigheten for skolutveckling, 2003).

APA

Andersson, P. (2003). Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460. Myndigheten for skolutveckling.

Vancouver

Andersson P. Att värdera kunskap, erfarenhet och kompetens: perspektiv på valideringUtgåva 9 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460. Myndigheten for skolutveckling; 2003.