A handbook of qualitative methodologies for mass communication research; Klaus Bruhn Jensen, Nicholas W. Jankowski; 1991
A handbook of qualitative methodologies for mass communication research; Klaus Bruhn Jensen, Nicholas W. Jankowski; 1991

A handbook of qualitative methodologies for mass communication research

av Klaus Bruhn Jensen, Nicholas W. Jankowski

  • Utgiven: 1991
  • ISBN: 9780415054041
  • Förlag: Routledge
  • Språk: Engelska

Om boken

1991 släpptes boken A handbook of qualitative methodologies for mass communication research skriven av Klaus Bruhn Jensen, Nicholas W. Jankowski. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Routledge.

Köp boken A handbook of qualitative methodologies for mass communication research på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till A handbook of qualitative methodologies for mass communication research

Harvard

Jensen, K. B. & Jankowski, N. W. (1991). A handbook of qualitative methodologies for mass communication research. Routledge.

Oxford

Jensen, Klaus Bruhn & Jankowski, Nicholas W., A handbook of qualitative methodologies for mass communication research (Routledge, 1991).

APA

Jensen, K. B., & Jankowski, N. W. (1991). A handbook of qualitative methodologies for mass communication research. Routledge.

Vancouver

Jensen KB, Jankowski NW. A handbook of qualitative methodologies for mass communication research. Routledge; 1991.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.