WIE Strategic Marketing Management; David A. Aaker; 2003
WIE Strategic Marketing Management; David A. Aaker; 2003

WIE Strategic Marketing Management Upplaga 6

av David A. Aaker

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780471359951
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Focuses on the need to analyze the external environment and the competitive marketplace to make strategic market selections and competitive positioning decisions. The most complete, systematic approach to external analysis available. Addresses key current strategy issues, and is noted for its extensive use of business examples.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om WIE Strategic Marketing Management (2003)

I april 2003 släpptes boken WIE Strategic Marketing Management skriven av David A. Aaker. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken WIE Strategic Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till WIE Strategic Marketing Management (Upplaga 6)

Harvard

Aaker, D. A. (2003). WIE Strategic Marketing Management. 6:e uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Aaker, David A., WIE Strategic Marketing Management, 6 uppl. (John Wiley & Sons, 2003).

APA

Aaker, D. A. (2003). WIE Strategic Marketing Management (6:e uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Aaker DA. WIE Strategic Marketing Management. 6:e uppl. John Wiley & Sons; 2003.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.