What matters? : discovering critical conditions of classroom learning; Ference Marton, Paul Morris; 2001
What matters? : discovering critical conditions of classroom learning; Ference Marton, Paul Morris; 2001

What matters? : discovering critical conditions of classroom learning

av Ference Marton, Paul Morris

  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9789173464383
  • Sidor: 146 st
  • Förlag: Acta Universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

2001 släpptes boken What matters? : discovering critical conditions of classroom learning skriven av Ference Marton, Paul Morris. Den är skriven på svenska och består av 146 sidor. Förlaget bakom boken är Acta Universitatis Gothoburgensis.

Köp boken What matters? : discovering critical conditions of classroom learning på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till What matters? : discovering critical conditions of classroom learning

Harvard

Marton, F. & Morris, P. (2001). What matters? : discovering critical conditions of classroom learning. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Marton, Ference & Morris, Paul, What matters? : discovering critical conditions of classroom learning (Acta Universitatis Gothoburgensis, 2001).

APA

Marton, F., & Morris, P. (2001). What matters? : discovering critical conditions of classroom learning. Acta Universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Marton F, Morris P. What matters? : discovering critical conditions of classroom learning. Acta Universitatis Gothoburgensis; 2001.