Webbstrategi För Alla; Marcus Österberg; 2014
Webbstrategi För Alla; Marcus Österberg; 2014

Webbstrategi För AllaUpplaga 1

av Marcus Österberg

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789163758454
  • Sidor: 240 st
  • Förlag: Vulkan
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Här har du boken som tar upp hantverket att ta fram och ta hand om en webbplats. Inledningen återger webbens historia och hur det knyter an till den webb vi ser idag. Andra delen berör det viktigaste inom hur man tar hand om sin information och dess arkitektur. Självklart tas designstrategier upp, bland annat responsiv webbdesign och hur man designar för att övertyga. Näst sista ämnet handlar om hur man optimerar prestandan på en webbplats och sist, men verkligen inte minst, kommer gör-det-själv-delen där du kan testa en mängd kvalitetsfaktorer på din webbplats utifrån användbarhet, sökmotoroptimering med mera. Som en bonus får du ett gästkapitel med en introduktion till sökanalys av Enterprise Search-experten Kristian Norling.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Webbstrategi För Alla (2014)

I maj 2014 släpptes boken Webbstrategi För Alla skriven av Marcus Österberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 240 sidor djupgående information om data. Förlaget bakom boken är Vulkan.

Köp boken Webbstrategi För Alla på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Webbstrategi För Alla (Upplaga 1)

Harvard

Österberg, M. (2014). Webbstrategi För Alla. 1:a uppl. Vulkan.

Oxford

Österberg, Marcus, Webbstrategi För Alla, 1 uppl. (Vulkan, 2014).

APA

Österberg, M. (2014). Webbstrategi För Alla (1:a uppl.). Vulkan.

Vancouver

Österberg M. Webbstrategi För Alla. 1:a uppl. Vulkan; 2014.