Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies; Thomas E. Copeland; 2000
Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies; Thomas E. Copeland; 2000

Valuation. Measuring and Managing the Value of CompaniesUpplaga 3

av Thomas E. Copeland

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780471361909
  • Förlag: John Wiley
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

2000 släpptes boken Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies skriven av Thomas E. Copeland. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är John Wiley.

Köp boken Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies (Upplaga 3)

Harvard

Copeland, T. E. (2000). Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies. 3:e uppl. John Wiley.

Oxford

Copeland, Thomas E., Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies, 3 uppl. (John Wiley, 2000).

APA

Copeland, T. E. (2000). Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies (3:e uppl.). John Wiley.

Vancouver

Copeland TE. Valuation. Measuring and Managing the Value of Companies. 3:e uppl. John Wiley; 2000.