Utveckling, livsvillkor och socialisation Utveckling, livsvillkor, socialis; Anette Modigh, Maj-Lis Olsson; 2000
5+ säljare

Utveckling, livsvillkor och socialisation Utveckling, livsvillkor, socialis Upplaga 2

av Anette Modigh, Maj-Lis Olsson
 

Här beskrivs utvecklingspsykologiska teorier och hur de representerar olika sätt att se på betydelsen av det medfödda biologiska arvet, den miljö man växer upp i och på vuxnas pedagogiska förhållningssätt till barn. Denna nya utgåva är anpassad till skolverkets revidering av innehållet i kursen utveckling, livsvillkor och socialisation inom ämnet barn- och fritidskunskap.

Textinnehållet och de många illustrationerna utgör ett bra underlag för diskussioner. Boken riktar sig i första hand till gymnasieskolans barn- och fritidsprogram men även till andra utbildningar som behandlar ämnesområdet.
 

Här beskrivs utvecklingspsykologiska teorier och hur de representerar olika sätt att se på betydelsen av det medfödda biologiska arvet, den miljö man växer upp i och på vuxnas pedagogiska förhållningssätt till barn. Denna nya utgåva är anpassad till skolverkets revidering av innehållet i kursen utveckling, livsvillkor och socialisation inom ämnet barn- och fritidskunskap.

Textinnehållet och de många illustrationerna utgör ett bra underlag för diskussioner. Boken riktar sig i första hand till gymnasieskolans barn- och fritidsprogram men även till andra utbildningar som behandlar ämnesområdet.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2000
ISBN: 9789127075139
Förlag: Natur & Kultur Akademisk
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 240 st
 

Här beskrivs utvecklingspsykologiska teorier och hur de representerar olika sätt att se på betydelsen av det medfödda biologiska arvet, den miljö man växer upp i och på vuxnas pedagogiska förhållningssätt till barn. Denna nya utgåva är anpassad till skolverkets revidering av innehållet i kursen utveckling, livsvillkor och socialisation inom ämnet barn- och fritidskunskap.

Textinnehållet och de många illustrationerna utgör ett bra underlag för diskussioner. Boken riktar sig i första hand till gymnasieskolans barn- och fritidsprogram men även till andra utbildningar som behandlar ämnesområdet.
 

Här beskrivs utvecklingspsykologiska teorier och hur de representerar olika sätt att se på betydelsen av det medfödda biologiska arvet, den miljö man växer upp i och på vuxnas pedagogiska förhållningssätt till barn. Denna nya utgåva är anpassad till skolverkets revidering av innehållet i kursen utveckling, livsvillkor och socialisation inom ämnet barn- och fritidskunskap.

Textinnehållet och de många illustrationerna utgör ett bra underlag för diskussioner. Boken riktar sig i första hand till gymnasieskolans barn- och fritidsprogram men även till andra utbildningar som behandlar ämnesområdet.
Begagnad bok
120 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
120 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar