The marketing plan handbook; Marian Burk Wood; 2011
The marketing plan handbook; Marian Burk Wood; 2011

The marketing plan handbookUpplaga 4

av Marian Burk Wood

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780136089360
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A step-by-step guide to creating a customized marketing plan. The Marketing Plan Handbook is the only planning handbook to guide readers, step-by-step, through the complete development of a realistic, customized marketing plan. The fourth edition includes dozens of new examples, a new conceptual model, and current coverage of the latest developments found in marketing today.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om The marketing plan handbook (2011)

2011 släpptes boken The marketing plan handbook skriven av Marian Burk Wood. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken The marketing plan handbook på Studentapan och spara pengar.

Referera till The marketing plan handbook (Upplaga 4)

Harvard

Wood, M. B. (2011). The marketing plan handbook. 4:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Wood, Marian Burk, The marketing plan handbook, 4 uppl. (Prentice Hall, 2011).

APA

Wood, M. B. (2011). The marketing plan handbook (4:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Wood MB. The marketing plan handbook. 4:e uppl. Prentice Hall; 2011.