The Marketing Plan Handbook; Marian Burk Wood; 2010
The Marketing Plan Handbook; Marian Burk Wood; 2010

The Marketing Plan Handbook Upplaga 4

av Marian Burk Wood

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780136089360
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A step-by-step guide to creating a customized marketing plan. The Marketing Plan Handbook is the only planning handbook to guide readers, step-by-step, through the complete development of a realistic, customized marketing plan. The fourth edition includes dozens of new examples, a new conceptual model, and current coverage of the latest developments found in marketing today.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om The Marketing Plan Handbook (2010)

I februari 2010 släpptes boken The Marketing Plan Handbook skriven av Marian Burk Wood. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken The Marketing Plan Handbook på Studentapan och spara pengar.

Referera till The Marketing Plan Handbook (Upplaga 4)

Harvard

Wood, M. B. (2010). The Marketing Plan Handbook. 4:e uppl. Pearson.

Oxford

Wood, Marian Burk, The Marketing Plan Handbook, 4 uppl. (Pearson, 2010).

APA

Wood, M. B. (2010). The Marketing Plan Handbook (4:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Wood MB. The Marketing Plan Handbook. 4:e uppl. Pearson; 2010.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.