Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler; Stig G Johansson, Carl Norrbom; 2000
Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler; Stig G Johansson, Carl Norrbom; 2000

Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler Upplaga 4

av Stig G Johansson, Carl Norrbom

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789127081192
  • Sidor: 168 st
  • Förlag: Natur & Kultur Akademisk
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Detta är en studieguide till den tionde upplagan (millennieupplagan) av Kotlers klassiska lärobok i marknadsföring. Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler (2000)

I augusti 2000 släpptes boken Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler skriven av Stig G Johansson, Carl Norrbom. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 168 sidor djupgående information om samhälle och politik. Förlaget bakom boken är Natur & Kultur Akademisk som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler på Studentapan och spara pengar.

Referera till Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler (Upplaga 4)

Harvard

Johansson, S. G. & Norrbom, C. (2000). Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler. 4:e uppl. Natur & Kultur Akademisk.

Oxford

Johansson, Stig G & Norrbom, Carl, Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler, 4 uppl. (Natur & Kultur Akademisk, 2000).

APA

Johansson, S. G., & Norrbom, C. (2000). Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler (4:e uppl.). Natur & Kultur Akademisk.

Vancouver

Johansson SG, Norrbom C. Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler. 4:e uppl. Natur & Kultur Akademisk; 2000.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.