1 säljare
Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler Upplaga 4
Detta är en studieguide till den tionde upplagan (millennieupplagan) av Kotlers klassiska lärobok i marknadsföring. Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.
Upplaga: 4e upplagan
Utgiven: 2000
ISBN: 9789127081192
Förlag: Natur & Kultur Akademisk
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 168 st
Detta är en studieguide till den tionde upplagan (millennieupplagan) av Kotlers klassiska lärobok i marknadsföring. Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.
109 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.