Strategic planning for public relations; Ronald D. Smith; 2009
Strategic planning for public relations; Ronald D. Smith; 2009

Strategic planning for public relations Upplaga 3

av Ronald D. Smith

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780203891186
  • Förlag: Routledge/Taylor and Francis Group
  • Språk: Engelska

Om boken

2009 släpptes boken Strategic planning for public relations skriven av Ronald D. Smith. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Routledge/Taylor and Francis Group.

Köp boken Strategic planning for public relations på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Strategic planning for public relations (Upplaga 3)

Harvard

Smith, R. D. (2009). Strategic planning for public relations. 3:e uppl. Routledge/Taylor and Francis Group.

Oxford

Smith, Ronald D., Strategic planning for public relations, 3 uppl. (Routledge/Taylor and Francis Group, 2009).

APA

Smith, R. D. (2009). Strategic planning for public relations (3:e uppl.). Routledge/Taylor and Francis Group.

Vancouver

Smith RD. Strategic planning for public relations. 3:e uppl. Routledge/Taylor and Francis Group; 2009.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.