Strategic Market Management, hjälper chefer att identifiera, implementera, prioritera och anpassa marknadsdrivna affärsstrategier på dynamiska marknader. Texten ger beslutsfattare begrepp, metoder och förfaranden genom vilka de kan förbättra kvaliteten på sitt strategiska beslutsfattande. Den 11:e upplagan ger studenter inom strategisk marknadsföring, policy, planering och entreprenörskapskurser de kritiska kunskaperna och färdigheterna för framgångsrik marknadsledning, inklusive strategisk analys, innovation, arbete över affärsenheter och utveckling av hållbara fördelar.
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I september 2021 släpptes boken Strategic Market Management skriven av David A Aaker, Christine Moorman. Det är den 11e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 400 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons Inc.
Köp boken Strategic Market Management på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Ingen har recenserat den här boken ännu.