Strategic Market Management Upplaga 11
Strategic Market Management, hjälper chefer att identifiera, implementera, prioritera och anpassa marknadsdrivna affärsstrategier på dynamiska marknader. Texten ger beslutsfattare begrepp, metoder och förfaranden genom vilka de kan förbättra kvaliteten på sitt strategiska beslutsfattande. Den 11:e upplagan ger studenter inom strategisk marknadsföring, policy, planering och entreprenörskapskurser de kritiska kunskaperna och färdigheterna för framgångsrik marknadsledning, inklusive strategisk analys, innovation, arbete över affärsenheter och utveckling av hållbara fördelar.
Strategic Market Management, hjälper chefer att identifiera, implementera, prioritera och anpassa marknadsdrivna affärsstrategier på dynamiska marknader. Texten ger beslutsfattare begrepp, metoder och förfaranden genom vilka de kan förbättra kvaliteten på sitt strategiska beslutsfattande. Den 11:e upplagan ger studenter inom strategisk marknadsföring, policy, planering och entreprenörskapskurser de kritiska kunskaperna och färdigheterna för framgångsrik marknadsledning, inklusive strategisk analys, innovation, arbete över affärsenheter och utveckling av hållbara fördelar.