Strategic Market Management; David A Aaker, Christine Moorman; 2021

Strategic Market Management Upplaga 11

av David A Aaker, Christine Moorman

Strategic Market Management, hjälper chefer att identifiera, implementera, prioritera och anpassa marknadsdrivna affärsstrategier på dynamiska marknader. Texten ger beslutsfattare begrepp, metoder och förfaranden genom vilka de kan förbättra kvaliteten på sitt strategiska beslutsfattande. Den 11:e upplagan ger studenter inom strategisk marknadsföring, policy, planering och entreprenörskapskurser de kritiska kunskaperna och färdigheterna för framgångsrik marknadsledning, inklusive strategisk analys, innovation, arbete över affärsenheter och utveckling av hållbara fördelar.

Strategic Market Management, hjälper chefer att identifiera, implementera, prioritera och anpassa marknadsdrivna affärsstrategier på dynamiska marknader. Texten ger beslutsfattare begrepp, metoder och förfaranden genom vilka de kan förbättra kvaliteten på sitt strategiska beslutsfattande. Den 11:e upplagan ger studenter inom strategisk marknadsföring, policy, planering och entreprenörskapskurser de kritiska kunskaperna och färdigheterna för framgångsrik marknadsledning, inklusive strategisk analys, innovation, arbete över affärsenheter och utveckling av hållbara fördelar.

Upplaga: 11e upplagan
Utgiven: 2021
ISBN: 9781119392200
Förlag: John Wiley & Sons Inc
Format: Häftad
Språk: Engelska
Sidor: 400 st

Strategic Market Management, hjälper chefer att identifiera, implementera, prioritera och anpassa marknadsdrivna affärsstrategier på dynamiska marknader. Texten ger beslutsfattare begrepp, metoder och förfaranden genom vilka de kan förbättra kvaliteten på sitt strategiska beslutsfattande. Den 11:e upplagan ger studenter inom strategisk marknadsföring, policy, planering och entreprenörskapskurser de kritiska kunskaperna och färdigheterna för framgångsrik marknadsledning, inklusive strategisk analys, innovation, arbete över affärsenheter och utveckling av hållbara fördelar.

Strategic Market Management, hjälper chefer att identifiera, implementera, prioritera och anpassa marknadsdrivna affärsstrategier på dynamiska marknader. Texten ger beslutsfattare begrepp, metoder och förfaranden genom vilka de kan förbättra kvaliteten på sitt strategiska beslutsfattande. Den 11:e upplagan ger studenter inom strategisk marknadsföring, policy, planering och entreprenörskapskurser de kritiska kunskaperna och färdigheterna för framgångsrik marknadsledning, inklusive strategisk analys, innovation, arbete över affärsenheter och utveckling av hållbara fördelar.

Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)