Strategic Brand Management; Kevin Lane Keller; 2007
Strategic Brand Management; Kevin Lane Keller; 2007

Strategic Brand Management Upplaga 3

av Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780132336222
  • Sidor: 720 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Brand Management (2007)

I februari 2007 släpptes boken Strategic Brand Management skriven av Kevin Lane Keller. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 720 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Strategic Brand Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic Brand Management (Upplaga 3)

Harvard

Keller, K. L. (2007). Strategic Brand Management. 3:e uppl. Pearson.

Oxford

Keller, Kevin Lane, Strategic Brand Management, 3 uppl. (Pearson, 2007).

APA

Keller, K. L. (2007). Strategic Brand Management (3:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Keller KL. Strategic Brand Management. 3:e uppl. Pearson; 2007.

Köp boken

200 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!