Strategic Advertising Management; Percy Larry, Rosenbaum-Elliott Richard; 2012
Strategic Advertising Management; Percy Larry, Rosenbaum-Elliott Richard; 2012

Strategic Advertising Management Upplaga 4

av Percy Larry, Rosenbaum-Elliott Richard

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780199605583
  • Sidor: 450 st
  • Förlag: Oxford University Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Strategic Advertising Management offers a systematic look at advertising within a theoretical and strategic planning framework. The authors present an overview of 'how advertising works' and what is required from a manager's perspective, in the development of an effective communication plan. The new edition has been fully updated with more coverage of new media throughout the text and the inclusion of a section on advertising for social marketing. Online Resource Centre For Students: Flashcard glossary Additional questions Further reading updates Web links Links to video Examples of Advertising For Lecturers: Suggested IPA case histories Suggested classroom exercises PowerPoint slides

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Advertising Management (2012)

I april 2012 släpptes boken Strategic Advertising Management skriven av Percy Larry, Rosenbaum-Elliott Richard. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 450 sidor. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.

Köp boken Strategic Advertising Management på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic Advertising Management (Upplaga 4)

Harvard

Larry, P. & Richard, R.-E. (2012). Strategic Advertising Management. 4:e uppl. Oxford University Press.

Oxford

Larry, Percy & Richard, Rosenbaum-Elliott, Strategic Advertising Management, 4 uppl. (Oxford University Press, 2012).

APA

Larry, P., & Richard, R.-E. (2012). Strategic Advertising Management (4:e uppl.). Oxford University Press.

Vancouver

Larry P, Richard RE. Strategic Advertising Management. 4:e uppl. Oxford University Press; 2012.
Begagnad bok från 415 kr
Upplaga 6 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.