Strategic advertising management; Larry Percy; 2001
Strategic advertising management; Larry Percy; 2001

Strategic advertising management Upplaga 1

av Larry Percy

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780198782322
  • Förlag: Oxford University Press
  • Språk: Engelska

Om boken

2001 släpptes boken Strategic advertising management skriven av Larry Percy. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.

Köp boken Strategic advertising management på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 6 upplagor

Referera till Strategic advertising management (Upplaga 1)

Harvard

Percy, L. (2001). Strategic advertising management. 1:a uppl. Oxford University Press.

Oxford

Percy, Larry, Strategic advertising management, 1 uppl. (Oxford University Press, 2001).

APA

Percy, L. (2001). Strategic advertising management (1:a uppl.). Oxford University Press.

Vancouver

Percy L. Strategic advertising management. 1:a uppl. Oxford University Press; 2001.
Begagnad bok från 415 kr
Upplaga 6 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.