Strategic Advertising Management; Larry Percy, Richard Elliott; 2005
Strategic Advertising Management; Larry Percy, Richard Elliott; 2005

Strategic Advertising Management Upplaga 2

av Larry Percy, Richard Elliott

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9780199274895
  • Sidor: 335 st
  • Förlag: Oxford University Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Dealing with advertising from a strategic rather than simply a descriptive standpoint, this updated edition looks first at what advertising is meant to do, and then goes on to analyse what constitutes effective advertising and promotion.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Advertising Management (2005)

2005 släpptes boken Strategic Advertising Management skriven av Larry Percy, Richard Elliott. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 335 sidor. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.

Köp boken Strategic Advertising Management på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Referera till Strategic Advertising Management (Upplaga 2)

Harvard

Percy, L. & Elliott, R. (2005). Strategic Advertising Management. 2:a uppl. Oxford University Press.

Oxford

Percy, Larry & Elliott, Richard, Strategic Advertising Management, 2 uppl. (Oxford University Press, 2005).

APA

Percy, L., & Elliott, R. (2005). Strategic Advertising Management (2:a uppl.). Oxford University Press.

Vancouver

Percy L, Elliott R. Strategic Advertising Management. 2:a uppl. Oxford University Press; 2005.

Alla upplagor

Köp boken

159 kr
835 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!