Skriva för att övertyga; Mikael Rosén; 2012
Skriva för att övertyga; Mikael Rosén; 2012

Skriva för att övertyga Upplaga 1

av Mikael Rosén

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789152303863
  • Sidor: 304 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Skriva för att övertyga visar på ett tydligt och pedagogiskt sätt hur man skriver texter som kunder och andra intressenter enkelt kan ta till sig. Detta är en uppgift som idag berör allt fler yrkesverksamma, inte minst genom all internetbaserad information som företag och organisationer producerar. Boken innehåller cirka 130 verkliga textexempel från olika typer av företag, myndigheter och intresseorganisationer. Exemplen visar hur olika verksamheter hanterar säljbrev, webbtexter, annonser, reklam eller policydokument, allt i syfte att övertyga läsaren att vilja gå vidare, ta reda på mer, ta nästa steg. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Skriva för att övertyga (2012)

I januari 2012 släpptes boken Skriva för att övertyga skriven av Mikael Rosén. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 304 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Skriva för att övertyga på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Skriva för att övertyga (Upplaga 1)

Harvard

Rosén, M. (2012). Skriva för att övertyga. 1:a uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Rosén, Mikael, Skriva för att övertyga, 1 uppl. (Sanoma Utbildning, 2012).

APA

Rosén, M. (2012). Skriva för att övertyga (1:a uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Rosén M. Skriva för att övertyga. 1:a uppl. Sanoma Utbildning; 2012.

Alla upplagor

Köp boken

209 kr
578 kr