Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I oktober 2020 släpptes boken Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm skriven av Alan Wilson. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 514 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.
Köp boken Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm på Studentapan och spara uppåt 34% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 3 recensioner från verifierade användare
4.0 (3)
3 recensioner
Elina
Västerås
Bra strukturerad, väldigt användbar
Matilda
Västerås
En bra uppdelning i innehållet och en stor fördel att ha verkliga fall att diskutera med kurskamrater längst bak i boken!
Louise
Julita
Enkla förklaringar till olika branscher och hur man på olika sätt kan implementera kundfokuserad service i dessa