Services marketing; Christopher H. Lovelock; 1991
Services marketing; Christopher H. Lovelock; 1991

Services marketing Upplaga 2

av Christopher H. Lovelock

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1991
  • ISBN: 9780138070175
  • Förlag: Prentice-Hall international
  • Språk: Engelska

Om boken

1991 släpptes boken Services marketing skriven av Christopher H. Lovelock. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall international.

Köp boken Services marketing på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Services marketing (Upplaga 2)

Harvard

Lovelock, C. H. (1991). Services marketing. 2:a uppl. Prentice-Hall international.

Oxford

Lovelock, Christopher H., Services marketing, 2 uppl. (Prentice-Hall international, 1991).

APA

Lovelock, C. H. (1991). Services marketing (2:a uppl.). Prentice-Hall international.

Vancouver

Lovelock CH. Services marketing. 2:a uppl. Prentice-Hall international; 1991.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.