av Pertti Alasuutari
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
1999 släpptes boken Rethinking the media audience : the new agenda skriven av Pertti Alasuutari. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är Thousand Oaks, Calif. SAGE.
Köp boken Rethinking the media audience : the new agenda på Studentapan och spara uppåt 41% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Välj säljare
Bara ett fåtal säljare kvar!
Utmärkt skick
Vilmer
5.0 (5)
Fri frakt & skickas senast på måndag, 12 maj. Beställ inom 16 tim 53 min
Du sparar 336 kr (41%) mot nypris
Ingen har recenserat den här boken ännu.
Cookies och dataskydd
Studentapan använder cookies för att skapa en säker och skräddarsydd upplevelse, samt för annonsering och för att analysera trafiken på webbsidan.