Rethinking the media audience : the new agenda; Pertti Alasuutari; 1999
Rethinking the media audience : the new agenda; Pertti Alasuutari; 1999

Rethinking the media audience : the new agendaUpplaga 1

av Pertti Alasuutari

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780761950714
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: Thousand Oaks, Calif. SAGE
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Pertti Alasuutari provides a state-of-the-art summary of the field of audience research. With contributions from Ann Gray, Joke Hermes, John Tulloch and David Morley, a case is presented for a new agenda to account for the role of the media in everyday life.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Rethinking the media audience : the new agenda (1999)

1999 släpptes boken Rethinking the media audience : the new agenda skriven av Pertti Alasuutari. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är Thousand Oaks, Calif. SAGE.

Köp boken Rethinking the media audience : the new agenda på Studentapan och spara uppåt 45% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Rethinking the media audience : the new agenda (Upplaga 1)

Harvard

Alasuutari, P. (1999). Rethinking the media audience : the new agenda. 1:a uppl. Thousand Oaks, Calif. SAGE.

Oxford

Alasuutari, Pertti, Rethinking the media audience : the new agenda, 1 uppl. (Thousand Oaks, Calif. SAGE, 1999).

APA

Alasuutari, P. (1999). Rethinking the media audience : the new agenda (1:a uppl.). Thousand Oaks, Calif. SAGE.

Vancouver

Alasuutari P. Rethinking the media audience : the new agenda. 1:a uppl. Thousand Oaks, Calif. SAGE; 1999.