Rethinking the Media Audience; Pertti Alasuutari; 1999
Rethinking the Media Audience; Pertti Alasuutari; 1999

Rethinking the Media Audience Upplaga 1

av Pertti Alasuutari

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780761950714
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: SAGE Publications Ltd
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Pertti Alasuutari provides a state-of-the-art summary of the field of audience research. With contributions from Ann Gray, Joke Hermes, John Tulloch and David Morley, a case is presented for a new agenda to account for the role of the media in everyday life.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Rethinking the Media Audience (1999)

I augusti 1999 släpptes boken Rethinking the Media Audience skriven av Pertti Alasuutari. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är SAGE Publications Ltd.

Köp boken Rethinking the Media Audience på Studentapan och spara uppåt 45% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Rethinking the Media Audience (Upplaga 1)

Harvard

Alasuutari, P. (1999). Rethinking the Media Audience. 1:a uppl. SAGE Publications Ltd.

Oxford

Alasuutari, Pertti, Rethinking the Media Audience, 1 uppl. (SAGE Publications Ltd, 1999).

APA

Alasuutari, P. (1999). Rethinking the Media Audience (1:a uppl.). SAGE Publications Ltd.

Vancouver

Alasuutari P. Rethinking the Media Audience. 1:a uppl. SAGE Publications Ltd; 1999.

Köp boken

475 kr
863 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!