Research methods in psychology : evaluating a world of information; Beth. Morling; 2014
Research methods in psychology : evaluating a world of information; Beth. Morling; 2014

Research methods in psychology : evaluating a world of informationUpplaga 2

av Beth. Morling

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9780393936933
  • Sidor: 604 st
  • Förlag: W. W. Norton & Company
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This market-leading text emphasizes future consumers of psychological research, uses real-world examples drawn from popular media, and develops students’ critical-thinking skills as they become systematic interrogators of information in their everyday lives.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Research methods in psychology : evaluating a world of information (2014)

2014 släpptes boken Research methods in psychology : evaluating a world of information skriven av Beth. Morling. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 604 sidor. Förlaget bakom boken är W. W. Norton & Company.

Köp boken Research methods in psychology : evaluating a world of information på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Research methods in psychology : evaluating a world of information (Upplaga 2)

Harvard

Morling, Beth. (2014). Research methods in psychology : evaluating a world of information. 2:a uppl. W. W. Norton & Company.

Oxford

Morling, Beth., Research methods in psychology : evaluating a world of information, 2 uppl. (W. W. Norton & Company, 2014).

APA

Morling, Beth. (2014). Research methods in psychology : evaluating a world of information (2:a uppl.). W. W. Norton & Company.

Vancouver

Morling Beth. Research methods in psychology : evaluating a world of information. 2:a uppl. W. W. Norton & Company; 2014.