Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument; Åsa Avdic; 2012
Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument; Åsa Avdic; 2012

Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument Upplaga 1

av Åsa Avdic

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789170376269
  • Sidor: 222 st
  • Förlag: Ordfront Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Välj rätt. Undvik att bli lurad. Ta fighten med affären. Så här gör du! I Rätt åt dig får du ovärderliga råd av Åsa Avdic, en av Sveriges mest meriterade konsumentjournalister. Hon går igenom våra grundläggande rättigheter och delar med sig av sina bästa knep för att bli en tuffare och mer lyckad konsument. Det här är en praktisk bok om konsumenträtt, som hjälper dig att veta vad du kan kräva vid allt från köksrenoveringar och hemförsäkringar till dammsugarköp och loppisfynd. Du får svar på frågor som: Kan jag byta en trasig produkt utan kvitto? Får jag en prick om jag inte betalar en bluffaktura? Kan jag få pengarna tillbaka om hantverkaren aldrig blir klar? Hur handlar jag säkrast på nätet? Går det att reklamera en misslyckad resa? "En väldigt viktig bok!", Magnus Utvik i Gomorron Sverige

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument (2012)

I juni 2012 släpptes boken Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument skriven av Åsa Avdic. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 222 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Ordfront Förlag.

Köp boken Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument på Studentapan och spara pengar.

Referera till Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument (Upplaga 1)

Harvard

Avdic, Å. (2012). Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument. 1:a uppl. Ordfront Förlag.

Oxford

Avdic, Åsa, Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument, 1 uppl. (Ordfront Förlag, 2012).

APA

Avdic, Å. (2012). Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument (1:a uppl.). Ordfront Förlag.

Vancouver

Avdic Å. Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument. 1:a uppl. Ordfront Förlag; 2012.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.