Principles of marketing; Philip Kotler; 2024
Principles of marketing; Philip Kotler; 2024

Principles of marketingUpplaga 19

av Philip Kotler

5.0 (2)

  • Upplaga: 19e upplagan
  • Utgiven: 2024
  • ISBN: 9781292449364
  • Sidor: 768 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Encourage your students' learning of the major trends impacting contemporary marketing in a fast-changing, digital marketplace. Principles of Marketing, 19th edition has been extensively revised to present the fundamentals of marketing within an innovative customer-value framework. Reach every student with the MyLabRevel editions for this text.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (2024)

2024 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 19e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 768 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara uppåt 33% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Principles of marketing (Upplaga 19)

Harvard

Kotler, P. (2024). Principles of marketing. 19:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 19 uppl. (Pearson, 2024).

APA

Kotler, P. (2024). Principles of marketing (19:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 19:e uppl. Pearson; 2024.