Principles of Marketing; Anders Parment; 2016
Principles of Marketing; Anders Parment; 2016

Principles of Marketing Upplaga 2

av Anders Parment

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9781292115566
  • Sidor: 492 st
  • Förlag: Pearson Higher Ed
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Principles of Marketing Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This, the second Scandinavian edition, is true to Kotler and Armstrongs classic conceptual framework, which has proved itself an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world. Principles of Marketing book outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for todays markets. Cases and examples are written to reflect current best practice in Scandinavian and European companies. The book describes and explains how these companies deal with challenges in domestic and international markets. Set within a Scandinavian context, the text is nonetheless global in scope and thus very relevant for modern marketers.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of Marketing (2016)

I mars 2016 släpptes boken Principles of Marketing skriven av Anders Parment. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 492 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Higher Ed.

Köp boken Principles of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Principles of Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Parment, A. (2016). Principles of Marketing. 2:a uppl. Pearson Higher Ed.

Oxford

Parment, Anders, Principles of Marketing, 2 uppl. (Pearson Higher Ed, 2016).

APA

Parment, A. (2016). Principles of Marketing (2:a uppl.). Pearson Higher Ed.

Vancouver

Parment A. Principles of Marketing. 2:a uppl. Pearson Higher Ed; 2016.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.