Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016; Ingela Wadbring; 2017
Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016; Ingela Wadbring; 2017

Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016

av Ingela Wadbring

  • Utgiven: 2017
  • ISBN: 9789187957550
  • Sidor: 112 st
  • Förlag: Nordicom
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Mediebarometern belyser människors konsumtion av alla slags medier en genomsnittlig dag, oavsett distributionsteknik. Syftet var redan från starten att beskriva tendenser och förändringar i människors mediekonsumtion över tid, snarare än att fokusera nivåer enskilda år. Undersökningen genomfördes första gången 1979 och har sedan dess genomförts varje år. Den översiktspublikation som nu utges är alltså den 38e i ordningen, vilket gör Mediebarometern till en unik tidsserie.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016 (2017)

I maj 2017 släpptes boken Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016 skriven av Ingela Wadbring. Den är skriven på svenska och består av 112 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Nordicom.

Köp boken Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016 på Studentapan och spara pengar.

Referera till Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016

Harvard

Wadbring, I. (2017). Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016. Nordicom.

Oxford

Wadbring, Ingela, Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016 (Nordicom, 2017).

APA

Wadbring, I. (2017). Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016. Nordicom.

Vancouver

Wadbring I. Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2016. Nordicom; 2017.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.