Multivariate Analysis in Marketing; David A. Aaker; 1971
Multivariate Analysis in Marketing; David A. Aaker; 1971

Multivariate Analysis in Marketing Upplaga 2

av David A. Aaker

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1971
  • ISBN: 9780534000165
  • Sidor: 244 st
  • Förlag: Scientific Press
  • Språk: Engelska

Om boken

1971 släpptes boken Multivariate Analysis in Marketing skriven av David A. Aaker. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 244 sidor. Förlaget bakom boken är Scientific Press.

Köp boken Multivariate Analysis in Marketing på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Multivariate Analysis in Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Aaker, D. A. (1971). Multivariate Analysis in Marketing. 2:a uppl. Scientific Press.

Oxford

Aaker, David A., Multivariate Analysis in Marketing, 2 uppl. (Scientific Press, 1971).

APA

Aaker, D. A. (1971). Multivariate Analysis in Marketing (2:a uppl.). Scientific Press.

Vancouver

Aaker DA. Multivariate Analysis in Marketing. 2:a uppl. Scientific Press; 1971.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.