MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet; Anders Parment; 2018
MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet; Anders Parment; 2018

MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasietUpplaga 1

av Anders Parment

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9789144112091
  • Sidor: 140 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK Elevpaketet består av en tryckt övningsbok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt – s.k. blended learning – underlättar och förstärker lärandet. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring. DET DIGITALA LÄROMEDLET Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • Case Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens. Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet (2018)

I november 2018 släpptes boken MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet skriven av Anders Parment. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 140 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet på Studentapan och spara uppåt 29% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet (Upplaga 1)

Harvard

Parment, A. (2018). MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Parment, Anders, MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2018).

APA

Parment, A. (2018). MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Parment A. MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2018.