Mediebarometern 2019; Jonas Ohlsson; 2020
Mediebarometern 2019; Jonas Ohlsson; 2020

Mediebarometern 2019 Upplaga 1

av Jonas Ohlsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2020
  • ISBN: 9789188855237
  • Sidor: 119 st
  • Förlag: Nordicom
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Mediebarometern är en årlig undersökning av den svenska befolkningens tillgång till, och användning av, olika typer av medier. Undersökningen har genomförts sedan 1979 och det gör Mediebarometern till den äldsta studien i sitt slag i världen. Resultaten i 2019 års undersökning bygger på svar från omkring 6 000 slumpmässigt utvalda personer i åldern 9 till 79 år. Mediebarometern genomförs av Nordicom vid Göteborgs universitet i samverkan med Dagens Nyheter, Göteborgs-Posten, Myndigheten för press, radio och tv, Sveriges Radio, Sveriges Television och Sveriges Utbildningsradio.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Mediebarometern 2019 (2020)

I juni 2020 släpptes boken Mediebarometern 2019 skriven av Jonas Ohlsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 119 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Nordicom.

Köp boken Mediebarometern 2019 på Studentapan och spara pengar.

Referera till Mediebarometern 2019 (Upplaga 1)

Harvard

Ohlsson, J. (2020). Mediebarometern 2019. 1:a uppl. Nordicom.

Oxford

Ohlsson, Jonas, Mediebarometern 2019, 1 uppl. (Nordicom, 2020).

APA

Ohlsson, J. (2020). Mediebarometern 2019 (1:a uppl.). Nordicom.

Vancouver

Ohlsson J. Mediebarometern 2019. 1:a uppl. Nordicom; 2020.

Köp boken

Helt ny

359 kr